niedziela, 2 stycznia 2011

yet another stary komiks

jeden się zawieruszył jak wrzucałam starocie.

swoją drogą, Bardzo Poważny Fanfik z Zamierzchłych Czasów, który też zamieściłam tu jakiś czas temu, był zainspirowany obrazkiem Azu. chciałam zamieścić obrazek w komplecie z fanfikiem, ale jako, że nie byłam w posiadaniu tego pierwszego, fanfik obył się bez obrazka, który prezentuję teraz (dziękując jednocześnie autorce za pomoc w odkopytaniu Starych Śmieci).

p.s. wiele razy usiłowałam komuś wyjaśnić, dlaczego nie jestem w stanie grać w gry komputerowe wymagające reakcji w czasie rzeczywistym. o, ten komiks nieźle to ilustruje.

p.p.s. tak w ogóle to właśnie wróciłam z wyjazdu mojego życia i mam milion głupich zdjęć. jak już doprowadzę się do względnego porządku to zapewne się jakimiś pochwalę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

statystyka