niedziela, 30 maja 2010

marketing i wandalizm

zaczniemy od marketingu. jako, że wielkimi krokami zbliża się czas, by Potwór z Szafy zawładnął światem, postanowiliśmy go spopularyzować. zalążki kampanii reklamowej prezentowałam już tu i tu, jednak teraz nadszedł moment na bardziej systematyczny spam. póki co akcja polega na tym, że we wszelkiej maści knajpach zostawiamy kelnerom wizytówki Potwora w charakterze napiwku. nie mam pojęcia jakie efekty przynosi nasza działalność, bo i żaden obdarowany nie ujawnił się jeszcze w komentarzu, jednak myślę, że dla samej satysfakcji podarowania komuś potwora (ewentualnie ośmiornicy, dinozaura lub jednorożca) warto ją ciągnąć. zachęcam wszystkich zainteresowanych do wspierania tej szczytnej inicjatywy, nie tylko podczas wizyt w knajpach, ale i na wszystkie sposoby, jakie tylko podpowie Wam wyobraźnia/potwór w Waszej głowie. dokumentacja fotograficzna bardzo mile widziana, póki co zamieszczam próbki mojej własnej działalności.

a jeśli o wandalizm chodzi - zdemolowałam ostatnio plakat, a ponad to sądzę, że już nigdy nie wpuszczą mnie do pewnego warszawskiego McDonalda. co poradzić, taka jest widać cena uprawiania Sztóki.

marker był co prawda ścieralny, jednak kubek i tak okazał głęboką dezaprobatę.

p.s. jeszcze w temacie potworów.

p.p.s. dinozaury i piraci! kolejne marzenie spełnione.

8 komentarzy:

  1. zrobie wlepki do autobusu i takie ogloszenia z potworami do zrywania<3

    OdpowiedzUsuń
  2. a przy okazji http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4

    OdpowiedzUsuń
  3. W jednej shishy na Śląsku do rachunku 'kelnerzy'dodawali małego kwiatuszka z czegoś rajstopopodobnego. Może zróbcie coś na odwrót, i do rachunków sami dodawajcie małe rajstopopodobne ośmiornice/potwory/jednorożce...?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam słów, potwór z makdonalda i wyłowiony jednorożec są przepiękne :3 V., jesteś miszczem tysiąc!!

    OdpowiedzUsuń
  5. i jest mcdonaldowy potwor! yeaaaaa
    a co z reklama na plecach? :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. cytuję: 'skasuj to zdjęcie, na nim są moje grube plecy!' :P

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tam oj tam :p jakby był jakiś problem zawsze jest ps :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam z kafefajki na Nowym Świecie. Drzwi w kibelku zmasakrowaliście :>

    OdpowiedzUsuń

statystyka