wtorek, 18 maja 2010

spam ze SPAMu (część pierwsza)

z łezką w oku przeglądałam kilka dni temu stronę Stowarzyszenia Person Abstrakcyjnie Myślących (znanego powszechnie jako SPAM), którą stworzyłyśmy z Jaszczurką w czasach liceum. za pozwoleniem współautorki postanowiłam zamieścić tu trochę SPAMowych dóbr, bo, jak tak teraz o tym pomyśleć, te trzy lata w liceum to jednak był całkiem fajny czas. na pierwszy ogień pójdzie sztuka wizualna.

autorstwa Jaszczurki:

(mapa mająca na celu objaśnienie mi jak dotrzeć do miejsca jakiegoś spotkania)

mojego autorstwa:

stworzona wspólnymi siłami:

2 komentarze:

  1. wonderful spam!
    a tak z zupelnie innej beczki, fajny sklep http://www.xdress.com/ wrrau.

    OdpowiedzUsuń
  2. zamiast 'home' przeczytałam 'homo,' chyba przez te zdjęcia. :P

    OdpowiedzUsuń

statystyka