czwartek, 20 maja 2010

poprawiacz nastroju

doskonale zdaję sobie sprawę, że robienie z bloga miejsca do publicznych podziękowań, pozdrowień, przeprosin i wyznań, a także Bardzo Poważnych Rozważań o Życiu i Śmierci, chwalenia się nowymi nabytkami czy publikacji miliona niemal identycznych zdjęć własnej paszczy upodabnia jednostkę blogującą do szalonej trzynastki... ale kogo to obchodzi. tak czy inaczej, do Bardzo Poważnych Rozważań o Życiu i Śmierci się jeszcze nie posunęłam i robić tego nie zamierzam, więc na inne rzeczy (które na tym tle nie brzmią już chyba tak źle, o to wszak chodzi w tym wstępie) mogę sobie pozwolić.

(teraz będę się chwalić)

oto, co przyszło do mnie wczoraj pocztą:

(teraz będę dziękować)

dziękuję za przesyłkę, pamięć o mnie i pozytywne zaskoczenie.

(teraz będę przepraszać)

przepraszam za publikację listu, ale jedyne, czym się tu kierowałam, to czysty zachwyt. zresztą list zawiera ośmiornice, a jako dobra obywatelka muszę dzielić się moimi ośmiornicami ze światem, choćby nawet w formie zdjęcia.

(teraz będę robić naprawdę obrzydliwe rzeczy)

dwukropek i gwiazdka.

10 komentarzy:

  1. Haha, Su mi się chwaliła, że kupiły, ale nie wiedziałam, że aż takie ładne! Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sie ciesze razem z toba, bo rnice przeurocze.
    tylko zastaniawia mnie to "+ koza" w gornym lewym rogu

    OdpowiedzUsuń
  3. to moja notatka do... licencjatu. serio. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dzisiaj zobaczyłam artykuł o ośmiornicach w programie telewizyjny o od razu o Tobie pomyślałam też! Mogę Ci przesłać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. no ba. pewnie, że chcę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja w pierwszym momencie myślałam że to Buki :p

    OdpowiedzUsuń
  7. aż żałuję, że nie zrobiłam ksero tego listu, bo my jako ośmiornice w wykonaniu Frisia jesteśmy przepiękne :)
    miło Nam, że trafiłyśmy. warto było! :D
    również dwukropek, gwiazdka. duże.
    w sumie trochę jak buki! dwa w jednym, o.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ta macka po prawo tak w ogóle to jest narysowana, żeby nie było, że ja nic nie namalowałam. o.

    OdpowiedzUsuń
  9. się domyśliłam się. :D a jak chcesz, to Ci mogę zeskanować. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie, niech będzie to kartka niepowtarzalna, tylko dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

statystyka