sobota, 29 maja 2010

targi książki

tak jest, tak jest, nie zapomniałam - o tegorocznych targach książki już było. tak się jednak złożyło, że (z powodu jakiegoś rozłamu wśród organizatorów, o ile jestem dobrze poinformowana) zamiast jednych targów były w tym roku aż dwa ('dwa targi'? tak to brzmi w liczbie mnogiej? a może to jak ze spodniami i nożyczkami, 'dwie pary targów'?) - warto wspomnieć, że druga część okazała się znacznie ciekawsza od pierwszej. na temat atrakcji rozpisywać się nie będę, grunt, że nabyłam trochę książek, wyniosłam cały plecak darmowych gadżetów i nie skorzystałam z okazji do spotkania z Sapkowskim (bo okazja była). i robiłam zdjęcia, acz telefon padł mi po pierwszej godzinie łażenia, więc ominie Was kilka ośmiornic, które w innym wypadku na pewno bym sfotografowała (bo na drugich targach, w przeciwieństwie do pierwszych, ośmiornice były jak najbardziej obecne - możliwe, że to właśnie ten fakt przesądził o tym, że drugie targi znacznie bardziej mi się spodobały).

nie mam najmniejszego pojęcia o czym właściwie jest ta książka (poza tym, że napis głosi 'Nanotechnologie'), jednak okładka absolutnie mnie urzekła.

Zielona Gęś

znalezione w przeglądanej na targach książce. znajdą się chętni do realizacji? (preferowani są tacy chętni, którzy pieką i gotuję lepiej niż ja.)

p.s. lef

p.p.s. osobiście znaleziona.

6 komentarzy:

  1. zupełnie nie na temat, ale oglądałaś już ten odcinek south parku o facebooku i chatroulette? ;p http://www.southparkstudios.com/episodes/267112

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham piec ciasta (i kocham krakeny)! dzięki Ci za ten przepis :'D muszę dokupić drażetki i kakao i zabieram się do pracy 8D *szczęście* jeee

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na potwora z macdonalda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Martyna - chyba nie, chociaż coś z facebookiem już było. generalnie to ja Southpark to tak najmniej z tych wszystkich kreskówek...
    k - a podzielisz się? :D w najgorszym wypadku po prostu wyślij zdjęcie. ;)
    Ola - będzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podzielę się jak do gdyni przyjedziesz ;p -k

    OdpowiedzUsuń
  6. uważaj z czym się deklarujesz, bo w wakacje raczej na pewno będę w okolicach trójmiasta - i będę liczyć na komisję powitalną z tacą ciastkornic. ;)

    OdpowiedzUsuń

statystyka