niedziela, 9 maja 2010

z Jaszczurką o demotywatorach nocne rozmowy

Jaszczurka 23:02:02
link
różowy prawie jednorożec.
ja 23:02:39
czekaj czekaj...
upgrade'owałam demotywator:

Jaszczurka 23:12:13
ahahahahahahahah :D
oplułam się
(...)
Jaszczurka 23:47:32
link
but why are the cycki gone?..
ja 23:49:40
the cycki are back!

Jaszczurka 23:51:41
moment...

to aż się prosiło.

nie lubię demotywatorów, ale lubię MS Painta.

p.s. farmville.

p.p.s. zamówiliśmy ostatnio pizzę bez żadnych macek, a tu niespodzianka... widać kucharz musiał coś przeczuwać.

p.p.p.s. nowy nabytek:

czyż nie piękny?

p.p.p.p.s. jak słowo daję, dziś chyba był jakiś międzynarodowy dzień spamu. trzy miliony smsów o tym, że wygrałam ferrari i pralkę jeszcze potrafię zrozumieć, ale jak już znalazłam spam w paczce ciasteczek to miarka się przebrała.

p.p.p.p.p.s. nie mogłam spać, więc założyłam grupę na fejsbuku. zapraszam, szczególnie, że cel szczytny.

p.p.p.p.p.p.s. a oto, co teraz można dostać w McDonaldzie do zestawu dla dzieci:

4 komentarze:

  1. jedynym logicznym wytlumaczeniem tej macki jest cthulhowaty kucharz, ktory przypadkiem ja sobie odcial, krojac salami

    OdpowiedzUsuń
  2. Velociraptor, i od razu wiadomo, że xkcd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń

statystyka