niedziela, 13 czerwca 2010

się zmierzcha się

miałam to wrzucić do poperzedniej notki, ale stwierdziłam, że takiemu bestsellerowi jak 'Zmierzch' należy się jednak osobny post.

zdjęcie niestety w kiepskiej jakości, ale to jedyne, jakie udało mi się ukradkiem w Empiku zrobić. przedstawia okładkę zmierzchowego notesu, podkreślony napis głosi ni mniej, nie więcej, tylko 'moje organy wróciły.'

założę się, że to lepsze niż sam Mistrz Coelho!

a jeśli ktoś ma jeszcze wątpliwości za co wszyscy kochają 'Zmierzch'...

3 komentarze:

  1. moje organy wróciły! dwudziestego dziewiątego jest zlot fanów zmierzchu w empiku, Vard, nie przegap, ja już zapisałam sobie w notesiku!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idziemy!111
    Czuję się w obowiązku zauważyć, że w notce nie ma ani słowa o tym że "zmierzch" doczekał się własnej edycji Masy Myślącej
    http://www.toys4boys.pl/Myslaca-Masa-item669.html
    bo fandom Zmierzchu ma jej najwyraźniej za mało...

    OdpowiedzUsuń

statystyka