sobota, 12 maja 2012

Portal 2

już wspominałam, że ostatnio gram. kilka dni temu skończyłam drugi Portal, który jest jeszcze lepszy od pierwszego (bo ma więcej robotów i fabuły w fabule). w ramach podsumowania kilka obrazków:

nawiązanie do Asimova?

'some emergency testing may require prolonged interaction with lethal military androids. rest assured that all lethal military androids have been taught to read and provided with one copy of the Laws of Robotics. to share.'

frankencube, mniej niż trzy

pudełko od turreta. swoją drogą to turrety są moją nową miłością i jak się okazuje, są nabywalne. ten... gdyby ktoś chciał mi sprawić prezent z okazji Dnia Eksplozji to wiecie co robić.

'did you hear that? i think something exploded. man, we are in a lot of danger. this is like Christmas. no, it's better than Christmas. this should be it's own holiday. Explosion Day! happy Explosion Day, gorgeous.'

w ogóle to niemożliwe, żeby nikt w internecie nie wpadł jeszcze na ten sam pomysł co ja, ale:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

statystyka