wtorek, 2 listopada 2010

piosenki o crossdressingu

na forum jakiejś grupy na last.fm była kiedyś (a może i nadal jest) taka zabawa, w której trzeba było wypisać dziesięć tytułów piosenek zawierających dane słowo albo treścią nawiązujących do danego tematu. ostatnio, przy okazji słuchania czegoś tam, doszłam do wniosku, że piosenki traktujące o panach ubranych w damskie ciuszki pojawiają się na mojej playliście stosunkowo często, jeśli wziąć pod uwagę, że w większości słucham w miarę niegejowskiej muzyki. postanowiłam zrobić listę, którą tu prezentuję:

1. Pink Floyd - Arnold Layne
2. Alice Cooper - The Saga of Jesse Jane
3. Monty Python - The Lumberjack Song
4. Tim Curry - Sweet Transwestite (z musicalu Rocky Horror Picture Show)
5. Aerosmith - Dude
6. Lou Reed - Walk on the Wild Side
7. The Beatles - Get Back

ma ktoś coś do dodania? (japońskie się nie liczy.)

6 komentarzy:

  1. haha! co to za dyskryminacja dalekiego wschodu? czy dlatego, że w tej dziedzinie nie mają sobie równych? ;P
    jeśli nie japońskie to takie coś może
    Queen - I want to break free!

    OdpowiedzUsuń
  2. ... no nie, musi się pojawić
    http://www.youtube.com/watch?v=-tYi4cNhQZw ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. może i myślę stereotypowo, ale mam wrażenie, że u Japończyków to dość hm... powszednie - a to, że Lou Reed śpiewał o przebieraniu się za kobietę już nie jest takie oczywiste. :P
    a w 'I Want to Break Free' chyba nie ma nic w tym klimacie? (w teledysku Freddie jest przebrany za kobietę, ale teledysków nie brałam pod uwagę.)

    swoją drogą - znamy się? :)

    (link mocny, ale jak mówiłam - Japończycy mnie nie zaskakują :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje jeszcze "Burger queen" Placebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słucham Placebo, to i nie znam.:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam polski klasyk nad klasykami, czyli "Sex appeal" Eugeniusza Bodo.

    http://www.youtube.com/watch?v=FSKvi5sB1Po

    pozdro

    OdpowiedzUsuń

statystyka