czwartek, 23 grudnia 2010

stare starocie, tym razem w formie zdjęć

znalazło się trochę płyt przy okazji świątecznych porządków, a część płyt zawierała Dawno Zaginione Zdjęcia. tak więc, w miarę chronologicznie:

jakiś marzec 2005 - śniegowy Totoro między innymi mojego autorstwa, zbudowany na konwencie dla kotołaków.

Drzewo w kształcie Dupy (Świbno koło Gdańska, wakacje 2005)

potwór morski Flądrą zwany (te same wakacje, miejsce to samo)

Gdańsk 2005

warszawskie Łazienki 2005

rozwijanie miłości do napisów na murach - warszawska Starówka 2006

kolejny potwór morski, tym razem gdzieś w okolicach Helu, wakacje 2006

wieloryb, do którego powstania się przyczyniłam - Rowy 2006

zdjęcie z Popularnym Pisarzem (2007)

moja nieodżałowana kostka, którą nosiłam złą i mhroczną będąc

Zło i Mhrok (i kwiatki na bluzce) w pełnej krasie. Rumia 2006.

mam jeszcze zdjęcia z licealnej wycieczki do Płocka, ale opublikuję je w osobnym poście - nafotografowałam się tam na pewnym podwórku genialnych murali, chciałabym je tu wszystkie pokazać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

statystyka