środa, 28 kwietnia 2010

samopoznanie

żeby poznać i zrozumieć świat, w pierwszej kolejności trzeba poznać i zrozumieć siebie. biorąc sobie do serca to stwierdzenie doszłam do wniosku, że nie mogę w takim razie pisać pracy dyplomowej nie wiedząc o sobie wszystkiego. żeby ten stan zmienić, postanowiłam dzięki internetowym psychotestom dowiedzieć się o sobie przynajmniej tych najbardziej podstawowych rzeczy (praca musi poczekać, w końcu trzeba mieć jakieś priorytety). oto cenne informacje jakie udało mi się zgromadzić na temat własnej osoby:

16

36%

29%

41%

How Many 90 Year Olds Could You Take in a Fight?

3,685,080How Many Germs Live On Your Keyboard?

p.s. poezja śpiewana

p.p.s. film ostatnio widziałam.

4 komentarze:

  1. widzieliśmy razem. Teraz czas na sequel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo zdolnym i nadzwyczaj wytrzymałym, na wiele niespodzianych i nieoczekiwanych sytuacji osobnikiem ludzkiej populacji, która mogą spotkać (nie) śmiertelnika w życiu codziennym. Gratuluje! I zadroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. o, mam mniej mikrobow w klawiaturze od ciebie, niesamowite. ale za to zezarlabym cie predzej niz ty mnie. rzeczywiscie przydatne informacje, kiedys wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 54% szansy na zjedzenie 23 5-latków. Yay!

    OdpowiedzUsuń

statystyka