piątek, 15 stycznia 2010

(po raz trzeci)

'Alice didn't like being criticized, so she began asking questions. "aren't you sometimes frightened at being planted out here, with nobody to take care of you?"
"there's the tree in the middle," said the Rose: "what else is it good for?"
"but what could it do, if any danger came?" Alice asked.
"it could bark," said the Rose.'
L. Carroll, 'Through the Looking Glass'

powtórka z literatury w ramach rzetelnego przygotowania do burtonowskiej Alicji. na nic kreatywniejszego niż cytaty mnie ostatnio nie stać, ale dzięki tym notkom przynajmniej będę mogła sobie powspominać co i kiedy czytałam.

8 komentarzy:

  1. http://www.giantmicrobes.pl możliwe, że to już znasz, ale ja poproszę różowego syfilisa. :3
    no, czekamy na alicję, czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. uo jezu piekne. ja chce plemnika oczywiscie. albo tluszczyk.
    btw, kiedy premiera tej burtonowej alicji?

    OdpowiedzUsuń
  3. w Polsce ponoć na początku marca. a pluszowe mikroby znam, nawet na żywo w jednym sklepie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sobie już zamówiłam różowego syfilisa na urodziny, jest śliczniutki :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam Twój komentarz (sprzed roku) na spectrofobii i spieszę donieść, że RedTube przy wrzuceniu w wyszukiwarkę Cthulhu, nie zwraca żadnych wyników. : <

    OdpowiedzUsuń
  6. cholera, wszystko mają, tylko nie rnice. przestaję lubić redtube.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=H9zszP3wXyg&feature=related

    I po premierze.

    OdpowiedzUsuń

statystyka