środa, 15 kwietnia 2009

czekolada, literatura i dewiacje seksualne

tak, wiem, i'm no fun anymore (dlatego od dziś, zamiast prowadzeniem bloga, będę się zajmować camelspottingiem). ale skoro już temat jest taki a nie inny, pozwolę sobie zacytować fragment pewnej książki, odnaleziony podczas wielogodzinnych wykopalisk prowadzonych przeze mnie nie tak dawno w Bibliotece Narodowej:

'Czerwony Kapturek jest najpierw nagabywany przez wilka, który rozmawia przyjaźnie ze swoją upatrzoną ofiarą, a później wciągnięty przez niego do łóżka. wilk zabawia się z Kapturkiem, by potem go wykorzystać, czyli skonsumować. (...) natomiast baśń o Śpiącej Królewnie mówi, że przedwczesna inicjacja seksualna (ukłucie wrzecionem) prowadzi do odrętwienia, śpiączki, czyli do stuletniego snu.'
M. Molicka, 'Bajkoterapia. O lękach dzieci i nowej metodzie terapii'

(nie, nie piszę pracy o motywach łóżkowych w bajkach dla dzieci. piszę o bajkach w ogóle, ale tak się składa, że nie znalazłam na ten temat jeszcze żadnej mądrej książki, w której przynajmniej raz nie przewinęłoby się nazwisko Freuda czy takie słowa jak 'kształt falliczny' albo 'dewiacja seksualna.')

swoją drogą: czy TY już wiesz, co będziesz robił zamiast uczyć się do egzaminów w sesji letniej? ja wiem.

4 komentarze:

  1. Coś jak likiwidowanie cudzłóstwa po kościołach.
    A pedofil wygląda jak Andrzej S.

    Czeko...tfu...czegokolwiek byśmy nie wymyślili, to już tu jest :
    http://www.fanfiction.net/

    JesusxSnape, anyone?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ummm... Dlaczego ten pedofil z reklamy z pedofilem patrzy się w twoją stronę?...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pedofil świetny i naprawdę wygląda jak Samson ^^
    Pozdrawiam
    Cath

    OdpowiedzUsuń
  4. niepotrzebnie wchodzę na Twoją stronę w szkole na zajęciach bo moje reakcje odstraszają siedzących naokoło mnie ludzi X'D zaraz mnie wyrzucą z sali

    OdpowiedzUsuń

statystyka